torsdag 1 april 2010

Tänk att jag, har blivit vald till Månadens Designers...





... se här på Tinaglitters webbutik. Där har jag blivit utvald till Månadens Designers, blev så jätteglad när Tina hörde av sej, och frågade om jag ville vara med, jag Tackade givetvis, ja.

Klicka högst upp nästan längst till höger, Månadens Designers, så kommer du till den sidan.

Tina säljer olika smyckestillbehör, massor av nyheter, till låga priser, för att kunna göra sitt alldeles egna smycke.

Svårhetsgraden bestämmer du själv, kika in på hennes inspirations sidor, så får du massor av tipps.

Bilderna kommer att sättas ut under kvällen...

 Önskar alla en skän Helg


16 kommentarer:

Mot nya äventyr ! sa...

Ett stort GRATTIS !! Va skoj !
En riktigt Glad Påsk önskar jag dig !
Kram , Helen :0)

Moa sa...

Grattis grattis och grattis.. så himla kul för dig och du är verkligen värd det för dina smycken är så fina.. Önskar dig en härlig och Glad Påsk.. kram/Moa

Tina sa...

Men Å va roligt!! Grattis vännen! Gud va skoj!! tycker du helt klart är värd den titeln!!!
Önskar dig en underbar helg vackra vän.
Varm kram Tina

Ewa`s Galleri sa...

Grattis,Jättekul
du är värd det ,dina smycken är jättefina,har ju ett jättefint själv

Eva sa...

Är nyfiken på var man kan köpa hängen speciellt de större för att göra sig eget hänge?

Hjortgården sa...

Men så roligt - men inte alls oväntat :-)

Kram Maud

<RetroCharms

Hanna sa...

Grattis!
En fin fortsättning på påskhelgen önskar jag dig!
kram
Hanna

Tångsnällans blogg sa...

Hej! Jag blir alldeles stum....vilken guldgruva av så otroligt vackra saker! Det lär inte dröja länge förren jag återvänder hit igen! Hälsningar från Leni på Crea diem

S o F sa...

Tittar in och tackar för besök och kommentar hos mig.

Och vilken chans jag därmed fick att hitta hit till dig. Vilka fantastiska små konstverk du skapar i dina smycken.
En njutning!

Vi ses!

Tina sa...

Hej vännen.
Tack snälla för din hälsning & för dina fina tips om smyckerna =)
Å, skulle inte du kunna bestämma nått bra ord på nycklen som skulle passa mig?? det hade varit så underbart om du hade velat det =)
Till min syster... jag funderade på nått istil med Text: Du är värdefull! Love Martina & nån av alla dina fina bilder ?? Vad tror du om det? Får det plats tror du?
Å, vad spännande. Tycker det ska bli så kul att få ge henne ett sånt smycke =) Ser fram mot att få överlämna örhänget du gjorde till hennes dotter =) Det gör jag nu på Lördag =)
Önskar dig en fin Tisdag!!
Varm kram Tina

Postgårdsromantik sa...

Grattis till utmärkelsen! Jag kan förstå varför - vilka fina smycken! Tack för Dina ord om vår blogg!

Glada hälsningar i gryningen,
Postgårdsromantikerna

Camilla sa...

Hej och Gratulerar till den fina utmärkelsen!!!

Tack för din hälsning - nu skall jag kika runt lite hos dej.

Ha en fin tisdag
Camilla

Sfinxen46 sa...

Får Grattulera så jätte mycket! Det är du verkligen värd, med så vackra saker som du gör. Har inte vågat mig in här på länge för jag blir så köpsugen;) Stor Kram Till Dig!

Gunilla sa...

Grattis till den fina utmärkelsen!
Det är en fröjd att kika runt bland dina smycken.

Kram Gunilla

Smycken och Smulor sa...

Jättekul att du blivit månadens designer, du gör så mycket fint!!!

Tina sa...


Hej fina Maggan!!! Ville bara titta in för att önska dig en underbar helg. Imorron ska jag lämna örhänget till min syster dotter.. hon kommer att bli jätte glad =))
Förlåt att jag tjatar.. menar verkligen inte det, men skulle du kunna maila mig om de varor jag bställt nu? Nyckel, namnskyltar & nått till syster? För det är väl det jag best?
Det va ordet på nyckeln som inte va klart va? & vad jag skulle ha till min syster? Kan man ta en gammal bild & skriva JAG ÄR VÄRDEFULL på & mitt namn på baksidan eller nått?? Förlåt att jag är så strulig, men jag minns knappt vad jag best eller inte..hihihi.. men det är ingen panik med det utan jag vill mest göra en koll med dig om detta stämmer ?! =)
Varm kram & fin helg önskar jag dig!!
Kram Tina