torsdag 4 augusti 2011

Hängen till Tröst, Glädje och Hopp





SH228  Hängen med vardagliga ord
Till tröst, glädje och hopp

De är i Sterling Silver och Tenn, med ett skyddande glas
Texten är skrivet på handgjort papper, så ingen är den andre lik

Alla är monterade på ett svart läderband med löpknut, så kan man
reglera längden själv. Även det lilla M;et är med
Små glitter "ploppar" finns runt varje text
De är ca 1,8 - 2 cm höga





A  Gud som haver barnen Kär
B  Finns för dej
C  Älskar dej så
D  Du är aldrig ensam
E  Jag kan Jag vill Jag ska
F  Vilken underbar Värld
G  Jag vill alltid Älska
H  Drömmar
I  Familje Lycka
J  Dröm Tro Våga "Reserverad"
K  Vi möts igen

Pris 198,-




Så här ser de ut monterade

Kram Maggan

 

Vid beställning använd SH228
Varje hänge har en bokstav 

3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej! Åhhhh vad jag gillade dina smycken!
Funderar på att beställa ett!
Men vet ej vilken text jag skall välja, får fundera ett tag till!
Hoppas du får en fin Helg!
Kramar Kathrine

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej och tack för gullig kommentar hos mig som alltid. Har varit urusel på blogglivet en längre tid nu sen FB kom. Hur som helst så känns det alltid lika fint att komma in till dig och beskåda dina underbara smycken.... NO 1 är du :o) - så det så.

Kram o ha det fint i Lule.. :o)

Tina sa...

Helt bedårande!!! Blir nästan lite tårig i ögonen!! Så fina <3 Kram